Review : Laneige Water Sleeping Mask

Hi semua !

Dah lama agaknya saya tak update blog ini kan ?Maklumlah dah masuk tahun akhir degree ni, kerja pun makin bertambah ye dok? Tapi ,dalam tengah sibuk dengan assignment tu, still sempat nak online shopping, usha produk korea yang terbaru. Well, boleh dikatakan saya dah ketagih/addicted dengan Kbeauty produk ni.

Untuk kali ini, saya akan review tentang Laneige Water Sleeping Mask. Sleeping mask ni saya beli dekat website Althea.kr masa dorang buat offer buy 1+1 for RM90 at that time. So, memang tak fikir panjang dah masa tu, terus beli mask ni sebab mask ni sangatlah famous. Tertanya-tanya jugaklah kan apa yang hebat dengan mask ni.


Tanpa melengahkan masa,Let’s check it out !
Note : my skin type, combination and acne prone skin.

Laneige Water Sleeping Mask ini saya pakai waktu malam dan kekadang saya pakai sebagai mosturizer. Kalau waktu malam saya pakai agak tebal dan kalau nak jadikan sebagai mosturizer, pakai sikit je sebab agak sticky.
haa tu dia, sikit lagi dah nak habis 

Lepas pakai Laneige Water Sleeping Mask semalaman, pagi tu saya dapat rasa yang kulit makin lembut dan makin nampak sihat gituu. Tapi kalau untuk memudarkan parut tu takdelah kan. Hahaha. Sangat direcommend untuk semua jenis kulit sebab texture dia taklah sticky sangat kalau dipakai berpada-pada. Jangan ler deme pakai tebal 2-3 inci, kalau macamtu memang la kulit jadi oily.


  • bau produk/pewangi (fragrance) – not too strong, mild fragrant
  • tekstur (texture/consistency) – jellylike consistency
  • harga(price) - **** ,quite pricey
  • berbaloi atau tidak (is it worth it?) – worth the moneyhhhh :D
  • will i repurchase it or not ? – i will repurchase if there’s sale ;)


REMEMBER ,THE PRODUCTS THAT WORK WELL ON ME, MIGHT NOT WORKS FOR YOU .
TO GET SATISFYING RESULT, IT NEED TRIAL AND ERROR.

sebarang soalan boleh lah disertakan di bahagian komen atau ke :
instagram : @ansndhrh
twitter : @anisismails



No comments:

Post a Comment