Althea Facebook Page Contest and Limited Edition Boxes!

Hi semua! 

Di hari yang bertarikh 17 Januari 2017, saya dapat satu berita gembira iaitu saya terpilih sebagai pemenang untuk 'Ready Set Mask Contest' di Althea Facebook page! 




Contest ni berjalan 29/12 sehingga 9/1 yang lepas di mana saya akan komen set mask yang saya nak dan pemenang yang bertuah akan dapat hadiah satu set lengkap mask yang di pilih! Sape yang taknak freegifts gempak macam ni??!

Untuk contest ni, saya pilh set mask untuk Dullness
Althea Korea banyak buat contest mcm ni dekat facebook page dorang. Dulu saya pesnah dapat RM30 credit percuma dengan bagi review website dorang. RM30 credit tanpa minimum purchase! Gempak tak gempak Althea ni? Biasanya, bila kita dapat credit atau diskaun selalunya disertakan dengan minimum purchase. Contohnya diskaun RM 10 dengan minimum purchase RM 80. Tapi ALTHEA TAK! 

Lagi hebat, sempena Chinese New Year, Althea telah mengeluarkan this limited edition box untuk customers dorang! Cantik sangat kotak ni tapi malangnya, saya tengah pokai sekarang ni. Hahahahha . 




Althea memang akan keluarkan limited edition box mengikut musim atau event contohnya hari raya, christmas. Setakat ni saya just ada limited edition box Aidilfitri je. Sobsobs. Takpe, nanti dah kerja saya akan collect semua limited edition box dari Althea. Hehehehe 

Haa apa tunggu lagi? Cepat lah pegi like facebook page Althea Korea. Confirm tak menyesal! https://www.facebook.com/altheakorea/


No comments:

Post a Comment