Christmas Buy 3 for RM68 from Hermo.my

Hi semua! 

Kali ini takde review dah just nak tunjuk my recent purchase from Hermo.my which is my 2nd favorite online shop. Haritu masa bulan disember, hermo.my memang buat sale kawkaw punya. Tapi nasib baik sebab masa tu dah hujung semester so duit pon yelah paham² la akaun student ni macam mane ye. Pokai 😂😂😂. Sempat grab deal beli 3 untuk RM 68 ni je sebab kalau di kira balik memang murah sangat dah. Why not berbelanja kali ni kan. hahahaha 😂😂😂 



Untuk 3 barang tu, saya beli 2 gel cleansing dari Corsx dan Nature Republic Greentea Emulsion. Dan dapat free pouch, kat dalam tu ada sekeping mask sheet, sample All Clean Balm dgn satu sample cream. Sebenarnyakan, sekarang saya tengah obses dengan foam cleanser. Nampak packaging menarik je mesti rasa nak beli. Boleh dikatakan lepas habis satu cleanser tu, mesti tukar pakai jenis lain pulak even kulit dah ok dengan cleanser sebelumnya tu. Mula² shopping kat hermo.my tu, saya terpikir nak beli 3 jenis foam cleanser yang berbeza tapi pikir balik bila pulak nak pakai kan? Nanti susah pulak kena rest muka apa la before pakai jenis lain. So saya end up beli 2 Corsx cleanser ni sebab banyak review yang kata cleanser ni sesuai untuk acne prone skin macam saya ni. 

Before this saya pakai ginvera whitening lotion and so far tu lotion paling best and sangat cepat absorb. Jadi, saya pilih NR greentea emulsion sebab dia punya consistency lebih kurang lotion je mestilah mudah nak absorb dan tak sticky kan? Kita tengok samada NR greentea emulsion ni setanding dgn drugstore ginvera whitening lotion atau tak di post review akan datang. 

Itu sahaja untuk post kali ni.  Jangan lupa singgah kat blog ni lagi untuk review² produk yang lain okayyy. Byebye 👋 

No comments:

Post a Comment